Onderofficier Technische Dienst Vliegtuigtechniek

Koninklijke Marine

Den Helder

  • Varend
  • MBO
Marine

Wil jij werken aan onderhoud en reparatie van helikopters? En wil je de kans krijgen om wat van de wereld te zien? Solliciteer dan als Onderofficier Technische Dienst Vliegtuigtechniek bij de Marine – een baan waarin je samen met je team de meest uiteenlopende technische uitdagingen aangaat.

 

Wat ga je doen?

Als Onderofficier Technische Dienst Vliegtuigtechniek verzorg je het onderhoud aan de meest uiteenlopende systemen van de NH-90NFH. Jouw dagelijkse werk bestaat uit het plegen van gepland onderhoud en het verhelpen van storingen aan bijvoorbeeld het carbon fibre airframe, de RTM322 Turbo-Mecca-gasturbines voor de voortstuwing en aan de hydraulische ondersteuningssystemen voor de fly-by-wire-besturing van de meest geavanceerde militaire helikopter ter wereld.

Het voornaamste operatiegebied van de NH-90NFH is natuurlijk vanaf de Marineschepen. Als onderhoudsmonteur van de helikopter maak je vanaf dat moment deel uit van de bemanning van het schip.

Lees meer

Facebook

Used for the like, share, comment, and reaction icons

3 days ago

Young Maritime Representative

Ook wanneer het slecht weer is, blijft het leven doorgaan in de maritieme sector!🌊
#maritimebyholland #slechtweer @ Vlissingen, Netherlands
... See MoreSee Less

Ook wanneer het slecht weer is, blijft het leven doorgaan in de maritieme sector!🌊
#maritimebyholland #slechtweer  @ Vlissingen, NetherlandsImage attachment

Studiegenootjes van Danique hebben afgelopen half jaar een modelzeiljacht ontworpen om daarmee mee te doen aan een race. Ze zijn begonnen met het ontwerpen van het model in computerprogramma’s, daarna zijn ze 4 weken bezig geweest met het bouwen van het zeilbootje.
Op het filmpje is te zien hoe ze op de TU Delft bezig zijn met het bouwen en testvaren van de modelzeilbootjes in een sleeptank van de universiteit. Op het einde van het filmpje is de wedstrijd te zien bij het onderzoeksinstituut Marin, het bootje wat als eerst over de finish was in verschillende parcours won de wedstrijd!
#maritimebyholland #marin
... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Daan Horstmeier wanneer ontwerp jij een hyper zuinige boot?

Oproep ❗️: Zit jij op de middelbare school en lijkt het je super leuk als wij als drie YMR’s een leuke gastles komen geven over de maritieme wereld en over welke soort opleidingen er zijn? Of bent u ouder en zou u het leuk vinden als uw kinderen op de basisschool of de middelbare school meer te weten komen over de maritieme wereld? Wij zouden het heel gaaf vinden om onze verhalen te komen vertellen dus laat het ons dan alsjeblieft weten!!
#maritimebyholland
... See MoreSee Less

Oproep ❗️: Zit jij op de middelbare school en lijkt het je super leuk als wij als drie YMR’s een leuke gastles komen geven over de maritieme wereld en over welke soort opleidingen er zijn? Of bent u ouder en zou u het leuk vinden als uw kinderen op de basisschool of de middelbare school meer te weten komen over de maritieme wereld? Wij zouden het heel gaaf vinden om onze verhalen te komen vertellen dus laat het ons dan alsjeblieft weten!! 
#maritimebyholland

Comment on Facebook

Zeebenen in de klas...

Goed bezig Daan Horstmeier en YMR’s

Voor mijn opleiding Maritiem Officier heb ik (Jesper) de training Basic Safety gevolgd. Tijdens deze training hebben wij geleerd wat te doen bij een noodgeval zoals brand of het schip verlaten. Door oefeningen te doen zoals de weg zoeken in ruimtes vol rook, met een luchtfles op je rug. Deze dagen waren naast leerzaam ook heel leuk om mee te maken!
#maritiem #maritiemofficier #training
... See MoreSee Less

2 weeks ago

Young Maritime Representative

Ymr bas was aan boord op zijn werkplek op een binnenvaartschip in de volkerak sluis. Dit is het grootste sluizencomplex van europa. Sluizen worden gebruikt om hoogteverschillen van water te overbruggen,maar ook om zoet en zout water te scheiden. De ene kant van de sluis is dan dus zoet water en de andere zout water. #binnenvaart @ Volkeraksluizen ... See MoreSee Less

Ymr bas was aan boord op zijn werkplek op een binnenvaartschip in de volkerak sluis. Dit is het grootste sluizencomplex van europa. Sluizen worden gebruikt om hoogteverschillen van water te overbruggen,maar ook om zoet en zout water te scheiden. De ene kant van de sluis is dan dus zoet water en de andere zout water. #binnenvaart  @ VolkeraksluizenImage attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Sorry volgens mij ben je in de war. De Krammersluizen hebben deze kering van zoet na zout en de volkeraksluizen niet.

Load more